גדרות לגינה

גדר

גדרות כתוחמי פרטיות ומרחב

גדרות לגינה נפוצות היום בעיקר בקרב בתים פרטים, אך ניתן למצוא אותן גם בבניינים משותפים אשר דייריהם מעוניינים לתחום את הגינה שלהם באמצעות גדרות לגינה.

בעולם של קנאה אינסופית לפרטיות שלנו, גדרות לגינה הינן פתרון נהדר אשר עונה על מספר צרכים: הגדרות היום מעוצבות בצורה אסתטית ומהוות עוד אלמנט עיצובי לבית, מעניקות תחושת ביטחון ותוחמות את השטח הפרטי שלי מן השטח החיצוני. ניתן היום למצוא דקים לגינה שמשתלבים בצורה נהדרת בנוף הביתי ומהווים אלמנט עיצובי גם הם.

סוגי גדרות:

מקובל היום לקנות גדרות לגינה מעץ, ברזל או בטון, ולעיתים רחוקות יותר גם מפלסטיק. חשוב לציין שבעבר יכולנו לראות גדרות עץ לגינה בלבד, ועם הפיתוחים הטכנולוגיים וההתקדמות במהלך השנים צצו עוד ועוד חומרים אשר מציעים פתרונות זולים יותר ומהירים יותר. עם זאת, המבט הנוסטלגי אל העבר לא תם וכיום ניתן לראות גדרות לגינה אשר חוזרות להיות מעוצבים מעץ כמו בעבר.

איך נבחר גדרות לגינה?

בפן הראשוני נבחן את המראה שאנחנו רוצים לקבל. באם יש לכם דקים לגינה בביתכם, שווה לשקול בחירה באותו חומר של אותם דקים לגינה שלכם וליצור גדר מחומר זהה.

בנוסף, יש לשקול מטרות עיקריותלדוגמא האם הגדר צריכה למנוע כניסה של בעלי חיים ועוברי אורח, האם אתם מעוניינים להיות מוסתרים מן הרחוב או דווקא גלויים והאם יש לכם בעל חיים פרטי אשר מטרת הגדר היא להשאיר אותו בתוך כותלי הבית. בנוסף, יש לשקול מהי מידת הביטחון שהגדר אמורה לספק? האם על הגדר להיות חזקה ומאסיבית או פשוטה וקלילה. בבואך לקנות גדר לגינה עליך לשקול את כלל בני האדם ובעלי החיים המתגוררים בבית ולהתאים את הגדר בצורה הטובה ביותר לצורך. לשמחתנו יש אנשי מקצוע רבים שתפקידים לוודא שהגדר תמלא את מירב צורכיכם.

בית חם ואסתטי

גדרות לגינה אם כן מעניקות תחושת חמימות, ביתיות, ואסתטיות. למרות הבידול מן הרחוב והמחשבה הראשונית כי אולי יש בגדר מן הניכור, גדר מוסיפה לבית עוד נדבך שיגדיר אותו "בית". דקים לגינה גם הם מוסיפים עוד פן חמים לבית. ניתן ללכת עליהם יחפים או בנעליים, לנוח על הדקים עצמם או על ספה וכורסא שמונחת על הדק. לבד, עם מכרים, עם משפחה או חבריםדקים וגדרות מומלצים בחום לכל צורך ולכל בית באשר הוא, ומעניקים תחושת יוקרה, ביתיות, אסתטיות וחוש עיצובי.