פאנל-מחסן עץ

הצללה ושמה פרגולה

פרגולה

כמה מילים על הפרגולה

פרגולה היא מעיין גגון אשר מעניק הצללה. מלבד העניין הפרקטי שהפרגולה מספקת עבורנו, מדובר בפריט אמנות לכל דבר. באמצעות עיצובים מרהיבים הקיימים היום בשוק או מתעצבים בהתאם לבקשת הלקוח, הפרגולה מוסיפה רובד נוסף של אסתטיקה, יופי עוצר נשימה ומקום נהדר להתגודד מתחתיו משפחה, חברים ומכרים.

פרגולות עץ

הפרגולות הנפוצות ביותר הנן פרגולות עץ, אשר מגיעות במספר של אופציות: החל מסוג העץ, ועד לגובה, גודל, סוג ההצללה ועוד. פרגולות עץ מגנות מפני השמש אך עם זאת לא חוסמות את האוויר הפתוח בביתכם. ניתן למצוא פרגולות למקומות שונים בבית: פרגולה לגינה, פרגולה למרפסת, פרגולה מעל הכניסה לבית ועוד. על מנת להתקין פרגולה כדאי לקרוא לאיש מקצוע מתאים בכדי להבטיח את התקנת פרגולת העץ בצורה הטובה ביותר. איש המקצוע יעזור לכם לבחור את הפרגולה המתאימה ביותר עבור ביתכם, כך שישתלב היטב עם הסביבה הטבעית, תוך השתלבות מרבית עם אורח חייכם.

פרגולה לגינה

ניתן למצוא סוגים שונים של פרגולות לגינה, אך פרגולה לגינה מעץ היא הנפוצה ביותר. ניתן למצוא בסוגי החומרים את עץ הארז, עץ לבן ועץ האורן. לכל סוג צבע המיוחד לו ומידת עמידות שונה. היתרון של פרגולות עץ בראש ובראשונה הוא במחיר. המחיר של הפרגולה יחסית לאלטרנטיבות האחרות המוצעות בשוק הוא נמוך. בנוסף, פרגולה לגינה מעץ משתלבת בצורה טבעית עם הסביבה תוך הוספת פן יוקרתי לבית. השימוש בעץ מאפשר לבעליו להיות בשליטה מלאה על התהליך האמנותי של הייצור: ניתן לעבוד עם העץ היטב ולעצבו בסגנונות רבים בהתאם לרצונות הלקוח. חשוב לזכור כי את הפרגולה לגינה צריך לתחזק: אמנם פרגולות עץ עמידות ביותר, אך החשיפה המתמדת לתנאי מזג האוויר המשתנים: קור, חום ומפגעים נוספים מחלישה אותו. בשוק קיימים מוצרים רבים אשר תפקידם להעניק שכבת מגן נוספת לפרגולה שלכם ולשמור על אורך חייה.

מחיר

על פי מחירון לוי יצחק, מחיר פרגולת עץ נע בין 360-600 ₪ למטר רבוע, כשהמחיר הגבוה מדבר על חומר איכותי יותר או שמדובר על עבודה במשטחים קטנים. ככל שהפרגולה שאתם מעוניינים להרים בביתכם תהיה גדולה יותר, כך תוכלו להשיג מחיר נמוך יותר מאנשי המקצוע.

אם כן, פרגולה היא פיתרון אידיאלי עבור אנשים רבים. בין אם אתם גרים בבית פרטי או בבית קומות עם מרפסת, בין אם אתם מעוניינים בה לכניסה לביתכם או לגינה האחורית, פרגולה מעץ תוכל לשרת אתכם.

התייעצו עמנו

הכל על עצים, מחסן עצים מקצועי ומנוהל על-ידי מומחים בתחום.

מתלבטים או לא בטוחים כיצד להתקדם? צרו עמנו קשר, ונשמח לייעץ לכם ללא עלות או התחייבות.