פאנל-מחסן עץ

פרגולה – פריט חשוב בחיינו

פרגולה

פרגולה בשנים אלו

הפרגולה מספקת לנו מענה נוח בהליך ההתמודדות עם מזג האויר: כנגד השמש או כנגד הגשם, ביום חורפי או ביום קיצי חמים. לרוב ניתן למצוא שימוש בפרגולות בבתים פרטיים ובדירות צמודות קרקע, אך לא בהכרח. הפרגולה היא פריט עיצובי ככל כלי אחר בבית, לכן חשוב להתאימה לאורח החיים של המשפחה, לעיצוב הבית ולאיזור המגורים. פרגולת עץ יכולה להשתלב נהדר עם מגורים בעיר, באיזור כפרי וירוק או איזור הררי וחום. יש לשקול את סוג העץ או החומר שנשתמש בו לבניית הפרגולה ואפילו לצבעה, כך שתתקבל תמונה ציורית של בית אסתטי, מעוצב וחמים. הפרגולה יכולה להגיע כחתיכה אחת של עץ או ממספר רב של קורות דקות אשר מחוברות זו לזו. ניתן היום להתקין בשיטת פרגולה עשה זאת בעצמך או לפנות לבעלי מקצוע, לדוגמא התקנת פרגולות בראשון לציון.

פרגולה

פרגולה עשה זאת בעצמך:

באם בחרתם בשיטת פרגולה עשה זאת בעצמך, חשוב להיות מדויקים ועקביים כבר משלב השרטוט. הגדירו מידות ברורות של הפרגולה אותה אתם בונים, רכשו חומרים באיכות הטובה ביותר, השיגו את כל הכלים המקצועיים (כלי נגרות כגון: פטיש, מברגה, מסורים, מקדחה, פלס ומברשת צביעה באם יש צורך) ועקבו אחר ההוראות. חשוב לשים לב ליסודות עליהם תונח התשתית של הפרגולה, שכן פרגולה במיוחד מעץ מלא הנה דבר מאסיבי שמחייב יסודות מוצקים. בשלבים הבאים בתכנית פרגולה עשה זאת בעצמך נרכיב את העמודים התומכים, את הקורות הרוחביות ולבסוף את קורת הגג.

איש מקצוע אחד טוב מאלפי ידיים

לעתים פעולות מסוימות מאלצות אותנו לקרוא לאיש מקצוע. לא כולם יכולים לצלוח את שיטת פרגולות עשה זאת בעצמך, לכן יש אנשי מקצוע ייעודיים לצורך התקנת פרגולות בראשון לציון. לא רחוק מביתכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע מהימנים ומקצועיים אשר ישמחו לעזור לכם. התקנת פרגולות בראשון לציון תעזור לכם לממש את החזון אשר רואות עיניכם ולקחת אתכם צעד אחד קדימה אל עבר המימוש בפועל של הפרגולה החדשה שלכם.

תחזוקה וליטוש פרגולות קיימות

בין אם התקנת פרגולות בראשון לציון או עשית זאת בעצמך, ברגע שהפרגולה קיימת יש לשמר על מצבה הראשוני. יש לנקות את הפרגולה על בסיס שנתי, ובעת הצורך לשמן את הדק. היתרון הגדול של פרגולה מעץ שניתן לצבוע אותה באם מתחשק לנו שינוי מרענןכך גם נתחזק את הפרגולה, גם נשמור עליה וגם נחדש את הבית.