פאנל-מחסן עץ

פרגולות מעץ לכל מטרה

פרגולה

פרגולות מעץ

הגינה היא פעמים רבות החיבור של הבית לטבע, הפינה השקטה שמאפשרת לנו להיות בחוץ ובו בזמן עדיין להיות בבית. הסביבה החיצונית יכולה להיות מקום מרגיע, מרענן ונינוח, אולם קשה לנו לשלוט על התנאים בה. לפעמים אנו רוצים לאכול ארוחת צהריים קיצית באוויר הפתוח, אך השמש החזקה שמאירה מן השמיים הופכת את השהייה בגינה לחמה ולא נעימה. גם במקרה בו אנחנו מעוניינים ליהנות מישיבה בחוץ, באוויר הקריר והנינוח של הסתיו, גשם יכול להופיע בן רגע ולאלץ אותנו לחזור הביתה כדי שלא נירטב. הדבר נכון גם לגבי רהיטים, ציוד או כביסהלא נרצה להניח בחוץ חפצים שעלולים להינזק מתנאי הסביבה החיצונית ונעדיף לאחסן אותם במקום מקורה.

פרגולות מעץ כפתרון נוח?

לכל אותם בעיות ותהיות יש פתרון פשוט. ניתן ליהנות משהייה מחוץ לבית גם בגשם, בשמש ובתנאי סביבה משתנים על ידי התקנת פרגולות מעץ. פרגולות מעץ הן דרך נוחה לשמור על גינה מקורה, בה ניתן לשהות בכל עונות השנה ובכל מזג אוויר, ללא תלות בגורמים חיצוניים. פרגולה מעץ תבטיח סביבה מוצלת ונעימה לשוהים בחוץ וניצול מיטבי של הגינה לאורך כל השנה.

אם ברצונכם להתקין פרגולות מעץ בביתכם, כדאי להשקיע מחשבה בסוג הפרגולה אותה תבחרו. בשוק קיים היצע רחב של פרגולות מעץ השונות זו מזו בסוג העץ בו נעשה שימוש, בתקרת הפרגולה, בצבע ובאיכות. מומלץ להתרשם מפרגולות שונות כדי לבחור את זו שמתאימה בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם ותשתלב בדיוק בגינתכם.

יתרונות הפרגולות מעץ:

לפרגולת עץ יש יתרון נוסף והוא האווירה הנעימה שהיא משרה בגינה. העץ יוצר מצד אחד חמימות ותחושה ביתית ומנגד מספק לשוהים בגינה פרטיות, דבר הנחוץ בעיקר בגינות הצמודות לגינות נוספות, כפי שקורה לעיתים קרובות בבתים סמוכים. כדי להשלים הן את הקו העיצובי והן את האווירה בחצר, ניתן ואף מומלץ להוסיף גדרות לגינה.

כיצד לבחור פרגולה מעץ?

גדרות לגינה מגיעות במבחר של חומרים, צורות וגדלים. תוכלו לבחור בין גדר עץ אשר דומה בעיצובה לפרגולה שאתם עתידים לרכוש, לבין גדר צבעונית אשר תוסיף מראה מודרני וססגוני. גדרות לגינה שונות זה מזה גם במידת הצפיפות, שהיא פרמטר נוסף הנתון לבחירתכם. ניתן לבחור בגדר שחלקיו צמודים זה לזה כדי ליהנות מפרטיות מרבית, או דווקא לרכוש גדר עם פסים מרווחים במידה וברצונכם לצפות בנוף הנשקף ממנו. שילוב נכון של גדרות לגינה ופרגולות עץ יכול לשדרג את מראה הגינה ולהפוך את השהות בה לנעימה, מוצלת ונוחה יותר.