גדר עץ לגינה

גדר

הגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית הפרטי שלנו ומשמשת אותנו למטרות רבות. גינה יכולה להיות מקום נפלא לאירוח, לארוחת ברביקיו, למשחק בין ילדים, לזמן איכות עם המשפחה, לגידול פירות ותבלינים ואפילו סביבת מחיה לחיות המחמד. מסיבה זו, עיצוב הגינה חשוב לא רק למראה החצר המשתקפת מחלונות הבית, אלא גם לשימוש היום יומי שאנחנו עושים בה ולהתאמתה לפעילויות המגוונות המתרחשות בה.

לשם מה גדרות עץ לגינה?

אחד הצרכים המשותפים למרבית הפעילויות השונות הנעשות בגינה הוא הצורך בפרטיות. במקרים רבים הגינה נמצאת בסמוך לחצרותיהם של שכנים בבתים צמודים, לכביש העובר בסמוך לבית, או לגנים ובתי ספר הנמצאים בקרבת מקום. במצבים אלו, לעיתים קרובות השוהים בגינה מרגישים חשופים וממעטים להשתמש בה. כדי לנצל את הגינה בצורה מיטבית ולתת לנמצאים בה אווירה בטוחה ונעימה השומרת על פרטיותם, מומלץ להוסיף גדרות עץ לגינה. הגדרות יוצרים חציצה בין החצר לבין הסביבה החיצונית, ושומרים על תחושה ביתית גם מחוץ לקירותיו של הבית.

יתרונותיה של גדר עץ לגינה

לשימוש בגדרות עץ לגינה יש מספר יתרונות על פני גדרות העשויים מחומרים אחרים. ראשית, גדר עץ משתלבת בצורה הטובה ביותר עם חצר מבחינת עיצוב הגינה. גדר העשויה מחומר טבעי מתאימה לצמחייה הקיימת בחצר הבית ושומרת על מראה ביתי ונעים. בנוסף, בחירה בעץ איכותי מונעת מצבים בו הגדר תחליד ותצבור קורוזיה, דבר העלול לקרות כאשר בוחרים במתכת שאינה עמידה בפני רטיבות ולחות המאפיינות גינות פרטיות.

גדר עץ לגינה בשיטת עשה זאת בעצמך

אם ברצונכם להתקין גדרות עץ לגינה ולחסוך בעלויות ובזמני התקנה, דעו כי ישנה אפשרות גם לבניה עצמית. ניתן להרכיב בגינת ביתכם גדר עץ עשה זאת בעצמך, על ידי שימוש בחומרים גלם אותם ניתן לרכוש במגוון חנויות של ציוד לגינה. על ידי קנייה של קורות עץ, יסודות לגדר, חיבורים וברגים ניתן ליצור ערכת גדר עץ עשה זאת בעצמך. בחלק מהחנויות נמכרות ערכות מוכנות מסוג זה.

דרגת הקושי של הרכבת גדר עץ עשה זאת בעצמך משתנה לפי סוג הגדר אותה מתקינים. לרוב, לא מדובר במשימה מורכבת וניתן להיעזר בהוראות המגיעות מהיצרן או לחלופין להיעזר בסרטונים ומדריכים הקיימים באתרים שונים באינטרנט. מלבד החיסכון הכספי, מדובר גם בפעילות שיכולה להיות מגבשת ומהנה עבור בני המשפחה. לאחר שתתקינו יחד במו ידכם את גדר הגינה, תוכלו ליהנות לא רק מתחושת הגאווה וההצלחה אלא גם מגינה מעוצבת בה תוכלו לשהות בפרטיות.

צרו איתנו קשר

לא בטוחים במה לבחור? הכל על עצים הינו מחסן עצים אינטרנטי עם מחסנים בכל רחבי הארץ.

לרשותנו הידע והניסיון העשיר בכל סוגי העצים ולכל מטרה, ונשמח לחלוק אתכם את הידע שלנו ולייעץ לכם על הרכישה שתתאים במיוחד לצורכיכם.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר.