פאנל-מחסן עץ

דק איפאה לבית ולגינה

דק

דק איפאה

בשנים האחרונות שימוש בדקים הפך לנפוץ מאי פעם. שטחים, מרצפות ואריחים מפנים את מקומם לדקים עשוי עץ, אשר צוברים פופולריות הולכת וגדלה. יותר ויותר משפחות בוחרות להוסיף דק לסלון, לחדרי שינה, חדרי ילדים, פינות ישיבה ואף לגינה. ביכולתם של דקים עשויים עץ להשפיע רבות על מראה הבית ולחזק את התחושה החמימה והביתית. ניתן לבחור את סוג העץ, צבעו, סגנון הנחת לוחות העץ וצורותיהן. מסיבה זו, קיים בשוק היצע רחב מאוד של דקים מחומרים שונים.

אחד החומרים המומלצים ביותר לדק הוא עץ האיפאה. בעקבות חוזקו ועמידותו של העץ, גדל הביקוש למוצרי איפאה לבית. חומר זה הפך לנפוץ מאוד בעולם הבנייה והעיצוב, הכולל בתוכו גם את תחום הדקים. דק איפאה נחשב לדק איכותי ויוקרתי, המתאים למגוון רחב של שימושים.

דק איפאה לבית

ישנן סיבות רבות לכך שעץ איפאה הוא חומר אהוב לשימוש בעיצוב הבית. אחת המרכזיות שבהן היא החסינות שלו לנזקים שונים. ישנם גורמים רבים שעלולים להביא לפגיעה בדק. לדוגמא, בכל פעם שאנו רוצים לערוך ניקיון יסודי בבית אנו נאלצים להזיז רהיטים שונים. לעתים קרובות, אין באפשרותנו להרים את הרהיטים בשל משקלם הכבד ולכן אנו גוררים אותם לחלק אחר בחדר. דק שעשוי מעץ חלש עלול להישרט ואף להיסדק כתוצאה מגרירת רהיטים. אולם, דק איפאה לבית מאופיין בחוזק רב ולכן הוא עמיד יותר בפני הנזקים להם הוא חשוף באופן יום יומי.

דק איפאה לגינה

משפחות רבות נהנות משימוש בדק חיצוני, אשר מעניק לגינה מראה טבעי מצד אחד ומהודר מן הצד השני. לדק מראה בולט אשר מאפשר לשדרג את החצר בקלות ולהוסיף לה נופך יוקרתי. דקים לגינה מהווים לא רק אלמנט עיצובי, אלא גם סמל סטטוס ואיכות חיים, המעיד על משפחה שאוהבת לבלות זמן מחוץ לבית ומטפחת את החצר שברשותה במוצרי איפאה לבית.

איכות הדק חשובה

אם גם אתם שוקלים להוסיף דק לגינתכם, מומלץ לרכוש דק איכותי שישמש את בני הבית לאורך זמן וישמור על המראה הייחודי שלו לתקופה ארוכה. זכרו כי בניגוד לדק הממוקם בפנים הבית, דק חיצוני חשוף ליותר אבק, לחות, גשם ושמש ישירה ולכן ישנה חשיבות גבוהה לחומר ממנו הוא עשוי. מסיבה זו מומלץ השימוש בדק איפאה לבית וכמובן גם לגינהמדובר בעץ העמיד בתנאי מזג אוויר רבים, עמיד בפני רטיבות ונחשב לחסין בפני מזיקים שונים. כל אלו הופכים את עץ האיפאה לחומר אידיאלי לדק לחצר הבית.