פאנל-מחסן עץ

מחסן עצים ברחובות

מחסני עצים ברחובות והסביבה

ברוכים הבאים להכל על עצים, חברת מחסן עצים מקצועית, בעלת ניסיון רב ומוניטין של שנים.

לרשותנו מגוון רחב של סוגי עצים, במידות משתנות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

כחלק מאמנת השירות שלנו, איננו רק משמשים כספקי עצים לצורכי בנייה או כמתקינים, ואנו שמחים לספק ייעוץ מקצועי והכוונה לכל לקוח ולקוחה המבקשים לקבל מידע נוסף וחשוב על העץ אותו הם מעוניינים לרכוש.

חברתנו מספקת עצים ברחובות והסביבה, וכן מקיימת משלוחים לכל רחבי הארץ, תוך שימת דגש על זמני אספקה מהירים ותודעת שירות גבוהה.

מלאי של עצים למגוון מטרות

הכל על עצים הוקמה ומנוהלת על-ידי שחקני נשמה, אנשים שמכירים את חומר הגלם הנפלא הזה, יודעים את התכונות שלו המשתנות בין עץ לעץ, ושנכונים לסייע בכל שאלה.

כספקי שירות בתחום העצים, חובה עלינו להכיר את מגוון סוגי העץ כדי שגם אתם תיהנו ממוצר סופי איכותי ועמיד לאורך זמן.

בין המוצרים הבולטים להם אנו מספקים עצים ניתן למצוא פרגולות, דקים וכן גדרות עץ לגינה. בנוסף, תוכלו למצוא עצים המתאימים לגגות רעפים, וכן חומרי גלם משלימים.

כל מוצר מסופק ברמות גימור ועיבוד גבוהות, ומאפשר לכם ליהנות מחוויית רכישה שאיננה מתפשרת על פרט ולו הקטן ביותר.

אספקה מהירה

חיפשתם מחסן עצים ברחובות והסביבה?

הכל על עצים הינה מחסן עצים המספק את מרכולתו בכל רחבי הארץ. לרשותנו מערכים לוגיסטיים המאפשרים לנו לערוך משלוחים בזמני אספקה מהירים ויעילים.

באם אתם גרים במושב סביב רחובות או אף במושבים של אזור השפלה, גם אליכם נגיע, ולא תצטרכו לעשות את דרככם עד למחסן ברחובות 🙂

בזכות המחיר

חברת הכל על עצים מספקת מוצרי עץ לפי מידה, ובכך מאפשרת גמישות מירבית לגבי כתב הכמויות של המוצר המסופק ובמחירים נוחים ושווים לכל כיס.

מחיר נוח הוא איננו פשרה, ואצלנו תיהנו ממוצרי איכות בלבד.

אם כך מדוע המחיר כל כך אטרקטיבי? פשוט מאוד: חברתנו הינה יבואנית עצים, וכלל המוצרים המסופקים על-ידינו, עושים את דרכם לישראל הישר מאירופה ומדרום אמריקה. אתם הלקוחות לא צריכים לשלם מכיסכם על מחירים בפערים גדולים אשר נובעים מעלות התיווך.

באשר לייעוץ המקצועי הניתן על-ידי הצוותים שלנו, היו רגועים, סמוכים ובטוחים: הכל ניתן באהבה וללא עלות. הידע שלכם לפני הרכישה, הוא מה שיבטיח עבורנו עוד לקוח ולקוחה מרוצים.

הרכבה עצמית ושירותי ייעוץ

ישנם שני לקוחות מרכזיים שעשויים לחפש מחסן עצים ברחובות: לקוחות המבקשים לקבל את העץ כחומר גולמי ראשוני וממנו להפיק מוצרים או לעשות שימוש עבור צורכי בנייה, ולחילופין לקוחות המבקשים לקבל את העץ כחומר מוגמר המיועד להרכבה.

אם לא מצאתם את המוצר אותו חיפשתם באתר, אין זה אומר בהכרח שהוא לא קיים. כחומר גלם שמשמש עבור כל כך הרבה מוצרים, אנו יכולים לספק עצים המיועדים גם למדפים, ספריות, ריהוט לבית, ריהוט לגינה, גרמי מדרגות ועוד.

.

עובדים עם כל סוגי הלקוחות

הכל על עצים, מחסן עצים ברחובות ששמח לסייע ולהעניק שירות ללקוחות קטנים וגדולים כאחד.

מקבלנים ועד לחובבי מלאכת יד, כולם נהנים משירות מקצועי ואדיב.

לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ ללא עלות או התחייבות, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר.