פאנל-מחסן עץ

רקע על עץ דו שכבתי

עץ דו שכבתי כשמו כן הוא, עשוי משתי שכבות המחוברות יחדיו. על פי רוב משתמשים בעץ אשוח (עץ אורן) לבן העובר עיבוד מיוחד, הרכבה והדבקה המחזקות את העץ. תכונותיו של העץ טובות והוא נוח לעבודה. עץ זה הופך עמיד ביותר לאחר תהליך העיבוד. עץ דו שכבתי הינו עץ אידיאלי לבניית פרגולות, דקים, גלריות עץ רחבות ועוד

אזור ממנו מגיע עץ דו שכבתי

מקור העץ הדו שכבתי
את העץ הדו שכבתי ניתן להשיג מעצים הגדלים בפינלנד בעיקר. כמו כן, העץ גדל במקומות נוספים העשירים במים, באזורי אקלים קרירים. באופן יחסי מדובר בעץ רך, שלאחר עיבוד, הופך חזק יותר וקשוח, תכונה המתאימה לעבודה מאסיבית.

יתרונות עץ דו שכבתי

עץ אורן פאנל
עץ דו שכבתי הוא העץ המושלם ב-ה' הידיעה לבניית פרגולות, גלריות מעץ וכדומה. בנוסף, זהו עץ חזק ביותר המשלב עוצמה עם יוקרה וסטייל. עץ דו שכבתי מספק עמידות ואיכות ללא פשרות. טכניקת ההדבקה שלו היא בעזרת הדבקה של שתי שכבות זו על גבי זו בצורה הפוכה. דרך ייחודית זו מעניקה לו יציבות ואיכות. העץ יכול לעמוד בעומסים גדולים ונחשב בטיחותי ואמין ביותר. יתרון נוסף של העץ הדו שכבתי הוא גמישותו הרבה, דבר המאפשר לנגר לחתוך אותו בדיוק לפי הצורה והגודל הנדרשים לו למטרת הפרויקט.
צבע לפני ואחרי עבודה
צבעו בטבע לבן או טיפה צהבהב. לאחר העיבוד נעשים מספר שלבים להכינו לבנייה. על מנת להשלים את גימור העץ לאחר הדבקה, מעבירים את העץ תהליך ניקוי וכן תהליך חיטוי המגן עליו מפני חרקים וכדומה. לאחר מכן מושחים את העץ בשמן מיוחד, שמבטיח לו הגנה מפני פגעי מזג האוויר כמו גשם זלעפות, רוחות חזקות, שמש יוקדת וכדומה.
עץ דו שכבתי בתעשייה כיום
לעץ הדו שכבתי שימושים רבים בתעשייה כגון פרגולות, גלריות, דקים, משטחי עץ גדולים, רהיטי עץ, נדנדות ועוד. בעלי מקצוע רבים אוהבים לעבוד אתו ולהכין ממנו רהיטים מיוחדים, זאת בשל איכותו ונוחות העבודה שהוא מספק.
לכל שאלה ומידע נוסף השאירו פרטים ונציג מקצועי יחזור אליכם

    תודה על פנייתך נציגנו יחזור אליך בהקדם האפשרי