פאנל-מחסן עץ

רקע על עץ אלון

עץ האלון שייך למשפחת האלוניים, משפחה המכילה סוגים שונים של אלון. שלושת הזנים הנפוצים ביותר של העץ הם עץ אלון, האלון המצוי ואלון התבור. הסוגים השונים של העץ מתחלקים לסוגים שהם ירוקי-עד או סוגים נשירים. יש להם פרחים קטנים ופירות הגדלים בתור מיכל הנקרא "ספלול". פירות העץ נקראים "בלוטים". באנגליה מכונה האלון "מלך היער" שכן הוא עץ חזק, יציב וגדול.

אזור ממנו מגיע עץ אלון

רקע
בישראל גדלים כמה מינים של אלון. רובם גדלים בכל רחבי הארץ אך ישנם שני מינים של העץ הגדלים רק באזור החרמון- אלון שסוע ואלון לבנון. רוב מיני האלון צומחים בחצי הכדור הצפוני (אירופה, צפון אמריקה ואף יפן) והם זקוקים לאקלים יציב וקריר יחסית

יתרונות עץ אלון

עץ אלון פאנל
עץ האלון הוא עץ בעל יתרונות רבים. הוא עץ חזק וקשה, השומר על צורתו ועל החוזק שלו לאורך שנים. הוא עץ נוח לעיבוד וניתן לשנות את צבעו לפי הרצון. בנוסף, הוא עץ המתאים לשלל שימושים, גם ביתיים וגם חיצוניים ובגלל היותו עץ נפוץ יחסית, מחירו נמוך.
צבע לפני ואחרי עבודה
לזנים השונים של עץ האלון יש צבעים שונים הנעים מצבע אפור-צהבהב בהיר לחום-אדמדם מעט כהה יותר. יתרונו של עץ האלון הוא שניתן לצבוע אותו בצבעים אחרים, לעבד אותו ולתת לו גימור שונה כך שהוא יכול להתאים לכל בית.
שימושים של עץ אלון בתעשייה
ניתן להשתמש בעץ האלון במגוון רחב של מוצרים. בעבר השתמשו בו כעץ הסקה לחימום הבתים, כעץ לבניית סירות ובשלב מסוים אף לאכילה. כיום משתמשים בו לייצור רהיטים ופרקטים לריצוף הבית ובעיקר לייצור חביות בתעשיית האלכוהול, בהן מתיישן הנוזל האלכוהולי עד שהוא מוכן לשתייה
לכל שאלה ומידע נוסף השאירו פרטים ונציג מקצועי יחזור אליכם

    תודה על פנייתך נציגנו יחזור אליך בהקדם האפשרי